1 vecka och 1 dag

Första veckan är över, och det känns gött :)
Har inte varit speciellt svårt eller jobbigt, det var bara dem första dagarna..
Det ända som är lite tufft är humörsvängnningarna, glad, ledsen, arg, om och om igen... hehe..

På torsdag ska jag till arbetsförmedlingnen , blä blä blä... Deras dömmande blickar vill jag helst vara utan.. :(

När jag ändå är i stan så ska jag ta med mig Melker till djuraffären och köpa ett nytt haslband till honom (äntligen), måste ta med honom för de 2 senaste halsbands-köpen har blivit fel, första gången skickade man fel storlek till mig nästa gång så beställde jag såklart fel... Grrr.. så nu får lillkillen följa med så att det blir rätt :)
ska passa på att köpa kattgräs åxå :)


Melker <3

(han såg lite skumm och evil ut , men men)



Kommentarer
Jenny

Va duktigt du är =)

2011-01-25 @ 21:14:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NastyLili

¨*Som Alla Andra Fast På Mitt Sätt*¨

RSS 2.0