Dag 4 och 5

Natten mellan onsdag och torsdag var cigg det sista jag ville ha, jag spendera typ hela natten inne på toa. 
 jag, toa stolen och spyhinken var ett team, vi kämmpade emot magsjukan eller vinterkräksjukan eller vad det nu kan vara som jag har dragit på mig..
Jag låg i soffan hela dagen igår helt slut av nattens bravader.. jag lyckades äta typ 1 dl fil.
idag mår jag bättre men mår fortfarande illa men jag tror inte att jag ska behöva spy något mer..
jag har fortfarande feber men inte lika illa som igår :)

Jag kommer att överleva ;)


Nästa punkten på mitt schema är FREDAGSMYS ;)  (så gott det går iaf):)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NastyLili

¨*Som Alla Andra Fast På Mitt Sätt*¨

RSS 2.0