Karlstad tur och retur!

Jahapp, jag skulle ju styra upp en fika med Sandra idag va de tänkt, men vi drog till barnens hus i karlstad i stället för att köpa en ny barnvagn till Ebbut :)
Jag gick upp 07:30 för att infinna mig hos sandra lagom till att Ebbut skulle till dagis 8:30 å direkt efter lämningen skule vi dra iväg :)

Det var bara det att när jag kom in till stan så berättade fröken Berg att Barnens hus inte öppna förän kl 10 så jag kunde ha sovit en bra stund till :) men vad gör de när allt kommer omkring. Ja hade iaf kul ! Det var länge sen jag och Sandra åkte på en RoadTrip så vi kunde prata gamla härliga och mindre härliga minnen ;)
Jack var såklart också med, här är lite bildbevis ;)



Sötaste killen ever <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NastyLili

¨*Som Alla Andra Fast På Mitt Sätt*¨

RSS 2.0