100 år senare

Ja, hundra år senare uppdaterade jag min blogg :-s

Tänkte att jag skulle följa upp det senaste inlägget som gjordes för ca 2 månader sen,

Sockerärtorna är inte längre knoppar utan stora glönskande grönsaker ;) har dock inte skördat än då dem inte riktigt är mogna..

Nu har jag varit rökfri i typ 25 veckor :) och det går bra, har smakat ett par gånger å det är fortfarande gott med några bloss men bara några, å tur är väl det :)

Roys urna som vartit inlämnad kom tillbaka ograverad :(
Så nu väntar jag fortfarande på att SköldsGuld ska höra av sig för dem gör ett fotogravyr som ska sättas på urnan istället för vanlig gravyr som tydligen inte skulle gå att göra utan att riskera att urnan spricker och det vill jag absolut inte.. Så det får bli ett fotogravyr istället :)

Jag kan även medela att jag har haft praktik i en månad på Cafe Kaffekällan och det var skit kul stundtals och bitvis :)

Häromdagen var jag å Totto ute å cykla och jag åkte såklart omkull å skrapade upp halva benet och armbågen (AJAJAJAJAJAJAJ!) Nu är jag supersnygg för blåmärkena hller på att träda fram å skrapisarna ser mycket frestande ut ;) hehe

Nu ser det finare ut än vad det gjorde för ett par dagar sen :)

I möra ska jag in till stan för andra gången denna vecka, jag ska till fixit å fixa yt ett par stötdämpare till Subban, plus att jag hoppas på att ta en fika med fröken Berg eftersom att vi hade en "innefika" i måndags så ska jag försöka arangera en "utefika" i morgon :) Om fröken är ledig och har tid förstås?

Ja det får sätta punkt för dagen blogg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NastyLili

¨*Som Alla Andra Fast På Mitt Sätt*¨

RSS 2.0