Första dagen!

igår gjorde jag min första dag som livsmedelsdemonstratör, då jag hade ett uppdrag som sällan förekommer hos Caliptus (som oftast håller på med smakprover) vart dagen rätt så lång och enformig. Men i morgon ska jag prova på att bjuda på smakprover i form av en bärpaj som jag själv ska baka.. Det är tyvärr inte mitt recept men ändå :-) jag provbakade pajen hemma idag och tyckte att den var en gnutta för sur MEN det är det som ska bjudas så jag går enligt receptet jag har fått.. Jahapp! nervös är jag såklart då det ställs rätt så många specifika anvisningar som ska uppfyllas :-s men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att det är bra nog :-D
Ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NastyLili

¨*Som Alla Andra Fast På Mitt Sätt*¨

RSS 2.0