Glad påsk!!

Ska till mormor i morgon å käka lite påskmat
och på lördag bär det iväg till K-stad för att handla på Stuvbutiken å Ikea..
Det påminde mig om att ja måste ringa till pappa å påminna honom att vi ska till mommo!

Sen jag skrev sist så har vi både förlorat och tagit emon nya familjemedlemmar :-s
Torleifs älskade Morfar har lämnat jordelivet, och han kommer bli enormt saknad av väldigt många !

I sammband med detta så fick jag å Totto ta över hans lilla hund Melker, vilket vi hade lovat honom strax efter att han köpte honom.. Dessutom var han redan min lilla gossegris så jag tog emot honom med öppna armar :-)
Det känns skönt att äntligen ha någon att pyssla med efter att Roy gick bort,




Det har förövrigt redan gått ett helt år sen min prins lämnade mig :-(
Nog om de!




Annars gnatar de på som vanligt,.,.,
Nu ska ja glysa lite på Big Brother en stund :-D

Hejhej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NastyLili

¨*Som Alla Andra Fast På Mitt Sätt*¨

RSS 2.0